Klantenservice

Heeft u een vraag? Misschien vindt u het antwoord bij onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan helpt onze klantenservice jou graag verder! 

Bereikbaarheid Lichtkoepelgigant

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 - 12:00 en van 14:00 - 17:00 uur. 
Mailen kan altijd.

Offerte en speciale vragen

Lukt het niet om de gewenste lichtkoepel via de website samen te stellen of heb je speciale wensen? Vraag dan een offerte aan waarin je jouw wensen omschrijft. Onze collega's nemen de offerte in behandeling en sturen de aangepaste versie binnen enkele werkdagen per e-mail naar je toe!  

Persoonlijk advies

Wil je graag persoonlijk advies over de mogelijkheden van onze lichtkoepels? Bezoek dan één van onze showrooms.

Bestelinformatie

Prijzen

Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.

Klacht melden 

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te verlopen. Het kan voorkomen dat er wel eens wat mis gaat. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk proberen op te lossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvangt jij van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Omschrijf jouw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd het bestelnummer en de aankoopdatum.

Klachten kunnen gemeld worden middels één van de onderstaande manieren:

  • stuur een email naar info@lichtkoepelgigant.nl
  • bespreek uw klacht telefonisch met onze klantenservice 085 - 210 23 00

    of stuur een brief naar:

    Gigantisch B.V.
    Nijverheidsweg 10
    1442 LD Purmerend NH

Komt u er met ons niet uit? U kunt dan altijd uw klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. 
Meer informatie hierover vind je op www.degeschillencommissie.nl
In het geval van een klacht/geschil kan je ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR)

Reviews

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeldt. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.